Caeciliafeest 2008

Zaterdag 29 november hebben we ons jaarlijks Ceacilafeest gehouden.

Een hele groep jeugdige leden hebben dit jaar ,samen met Marc Hoesen, de organisatie op zich genomen. Als thema werd gekozen voor 'Terug in de Tijd'. Iedereen werd verzocht om in gepaste kleding naar deze avond te komen. Bijna iedereen had hieraan gehoor gegeven. De avond werd gevuld met het beoefenen van oud Hollandse spelen. In groepjes werd gestreden om de meeste punten.

Het Sumo- worstelen leidde tot vele lachwekkende situaties en helaas ook voor enkele pijnlijke knieën, enkels en hoofden?!?

Verenigingsman en jeuglid van het jaar 2008

Bij elk spel verkreeg men een aanwijzing die moest leiden tot de naam van verenigingsman/vrouw en jeugdlid van het jaar. Enkele aanwijzingen waren:

Al snel werd duidelijk wie dat dit jaar de eer de beurt viel:
Verenigingsman werd Rob Rooijackers en Jeugdlid Kelly Brakels.

Rob al bijna 40 jaar een trouw lid van de fanfare en voor vele taken inzetbaar. Assistent dirigent bij vele activiteiten, serenades en kermiskapel , lid geweest van muziekcommissie en iemand die ook na de repetitie voor gezelligheid aan de bar garant staat. Ook Kelly is al jaren een trouw lid, lid van de muziekcommissie en iemand die zich graag inzet voor de Vriendenkring.

Rob en Kelly zitten zoals de aanwijzingen al aangeven in dezelfde rij bij de fanfare en spelen beide de 1e Bugel partij. Rob en Kelly van harte gefeliciteerd met jullie onderscheiding tot  verenigingsman en Jeugdlid van 2008.

De avond werd afgesloten met een heerlijk buffet.
Organisatiecommissie; Marc, Lisa, Astrid, Kelly, Ryanne, Moniek en Laura bedankt voor het organiseren voor deze gezellige avond!!!